miércoles, 24 de marzo de 2010

Comença una nova etapa,

riudebitlles.com va començar a la tardor de l'any 2008, als seus inicis era "la web de la gent de Sant Pere" i per fer-la viable es feia en un servidor gratuït...
Quins temps aquells!
Poc a poc, el projecte va anar creixent i a l'abril de 2009 vam adquirir el domini riudebitlles.com i l'espai propi al servidor amb la col·laboració d'algunes empreses de Sant Pere de Riudebitlles.
En vistes del seu èxit, hem trobat interessant ampliar-la en tot l'àmbit del Penedès.
Ara comença una nova etapa, amb incorporacions importants al projecte. Gent jove i emprenedora que aportaràn innovació i moviment a riudebitlles.com

www.riudebitlles.com

5 comentarios:

  1. Crec q es una molt bona oportunitat per donar a coneixer les empreses, i més ara que el món gira al voltant d'internet.

    Jo hi participo!

    ResponderEliminar
  2. jo crec que ja no es tant la pàgina de sant pere,ara ja no m'agrada tant

    ResponderEliminar
  3. Bona Nit,

    Primer de tot donar gràcies als comentaristes, volem tot tipus d'opinions.

    Respecte l'anònim

    (jo crec que ja no es tant la pàgina de sant pere,ara ja no m'agrada tant)

    M'agradaria comentar que l'espai de Sant Pere de Riudebitlles i seguirà sent, però ara acompanyat de tots els altres municipis del Penedès, cada un amb el seu propi espai.

    Creiem que és un pas endavant per arribar més lluny i no estancar-nos, per créixer i fer-nos pinya uns i altres.

    Amb aquest canvi d'ampliació i trobarem moltes millores:

    - una web més dinàmica
    - una web que arribarà a més usuaris
    - una web més rica en contingut e informació
    - ens donarem a conèixer més enllà del poble

    (aquest últim punt és molt positiu per a les empreses que s'hi promocionen i per els nostres serveis)

    ... entre d'altres.

    Un cop acabem el període de construcció creiem que estareu contents.

    M'agradaria que comentéssiu qualsevol mancança del nou Portal del Penedès respecte l'anterior web de "la gent de sant pere".

    Volem créixer i oferir als altres municipis els mateixos serveis que ha Sant Pere de Riudebitlles, no volem reduir res.

    Tingueu en compte si us plau que el Portal està en construcció.

    Perdoneu les molèsties.

    Molt agraïda per la vostra col·laboració al blog,

    Vanessa Peinado, Administradora de Riudebitlles.com

    ResponderEliminar
  4. Em sembla perfecte la idea! s'ha d'innovar i fer coses! aviam el resultat final.


    Jo també hi participo! :)

    ResponderEliminar