jueves, 18 de febrero de 2010

Xarxes socials, web 2.0 i empresa

Internet ha canviat les regles del joc perque és la xarxa més gran d' informació, comunicació i distribució del món, aquesta és la rao per la que una petita o mitjana empresa ha d' aprofitar aquest potencial i adaptar-se en la seva estratègia de negoci.

Encara hi han empresaris que ho consideran nomès una moda i no volen ni sentir-ne parlar. Això crea un un pas enrera pel seu negoci sense tenir en conte les greus repercusions que tindrà a llarg termini: una empresa obsoleta, per tant, fantasma.

Realment és el canvi en els hàtits dels consumidors el que força la necessitat cap a un éxit o un fracàs a la nostra empresa ja que els consumidors tenen més possibilitats de trobar allò que busquen a Internet, bé siguin productes o bé siguin serveis.

El fet que les grans empresas hagin deixat de fer campanyes de marketing permet a les petites empreses competir en igualtat de condicion gràcies a Internet i les xarxes socials perque pots adreçar-te directament als teus clients potencials.

El cost d' aquesta manera de publicitar-nos és realment econòmic.

Els nous sistemes publicitaris no tenen rés a veure amb el que hem vist fins ara. L' empresari pot actualitzar, a temps real, qualsevol informació que vulgui donar directament a clients i proveïdors mitjançant facebook, twitter, etc.

Podeu tenir obert l' escaparat durant les 24 hores del dia, els 365 dies de l'any a tot el món.

Millora la comunicació amb el client, que pot ser constant i econòmica.      

Més qualitat de servei incrementant la productivitat per l' optimització de la gestió amb el client i la resposta logística.

La web aconsegueix una interactivitat amb els clients per donar la més valiosa informació sobre els nostres productes, la demanda i els serveis que ens permeten obrir noves linees de negoci.

Si no tens presència a Internet no ets competitiu ja que la teva imatge de negoci o empresa no te aquest factor diferencial de modernitat i credibilitat profesional respecte a la competència.

Ens apropa al client per saber quines són les seves necessitats al mateix temps que fem un seguiment de la seva evolució, sabent que vol, on busca i quan ho fa, així podem oferir una campanya de forma ràpida i eficaç.

A Espanya el teixit empresarial és fundamentalment microempreses i aquest és el principal motiu per adoptar les TIC.

Avui dia ja no parlem de clients, per ser més exactes parlem d' usuaris i així és com hem de definir la nostra estratègia de negoci.

www.riudebitlles.com
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario